Thread Rating:
  • 196 Vote(s) - 2.69 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
manuel d'instruction king gates
bonjour,je cherche ce manuelle
en français merci
car j'ai une Porte de garage Sectionnelle Mithra avec un moteur de marque king gates book 550 mais le manuel est en anglais et malheureusement je ne comprend pas l'anglais et mon problème est que j'ai retirer la prise d'alimentation et oublier de la remettre et depuis que je l'ai remise (la prise) quand j'ouvre ma porte de garage elle ne s'ouvre plus comme elle doit c'est-à-dire que quand j'appuie sur le bouton de ma télécommande elle ne s'ouvre qu'a moitié je pense que je dois tout reprogrammer mais je ne sais pas comment ? pouvez vous m'aider ?merci
Reply
Norton.com/Setup is most popular antivirus setup from Norton which protects you online & offline from virus and malware. Download your setup here Norton.com/Setup

Office.com/Setup is a setup for your PC and Mac. Download Office.com/Setup . Get Office.com/Setup help to install Office.com/Setup by activating Product Key for Office.com/Setup
Reply
mcafee.com/activate is a antivirus software for laptop, PC, Mac for internet security form viruses and malware. mcafee.com/activate Enter code to get started and protect while online surfing and downloading.  

mcafee.com/activate Since the world is developing each day with new computerized advances, digital dangers, malware, information, and harming diseases have additionally turned out to be increasingly more progressed with every day. mcafee.com/activate These digital contaminations harm a gadget or documents in different ways.
Reply
This is least difficult approach to stream stimulation to your TV. On your terms. With a great many accessible channels to look over for more details.visit: roku.com/link today.
Reply
Roku gives the least difficult approach to stream diversion to your TV. On your terms www.roku.com/link With a huge number of accessible channels to browse.
Reply
Initiate Roku.com/interface, go to roku activation account enter Roku com connect code showed on Roku TV. My roku com interface not working utilize new Roku code
Reply
This is least troublesome way to deal with stream incitement to your TV. On your terms. With a considerable number of available channels to investigate for more details.visit: roku activation code today.
Reply
Roku gives the least troublesome way to deal with stream redirection to your TV. On your terms roku code With countless channels to peruse.
Reply
Start Roku.com/interface, go to roku code link account enter Roku com associate code appeared on Roku TV. My roku com interface not working use new Roku code
Reply
This is least troublesome approach to manage stream actuation to your TV. On your terms. Wit h an extensive number of accessible channels to research for more details.visit: activate roku code today.
Reply

Possibly Related Threads...
Thread Author Replies Views Last Post
  FAAC 455D Gates - No Power to Motors kfm778899 3 1,146 08-04-2019, 09:15 AM
Last Post: JoeF

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)